søndag den 27. september 2015

Veloverstået bogbloggertræf

Så er mit første bogbloggertræf, #bogbloggertræf2015,  løbet af stablen, og det er bestemt noget jeg vil deltage i igen. Jeg fik mange gode oplevelser med mig hjem, både i form af oplæggene fra forfatter Carina Evytt og årets hemmelige gæst Nadia Plesner, men også i form af mødet med masser af andre bogbloggere og den livlige debat om netop det at blogge. Og så selvfølgelig de flotte bookiebags fra sponsorerne. Samtidig fik jeg så også set VIAs nye lokaler. Jeg hører jo til den årgang som var forvist til eternitten, så det var sjovt at se de flotte lokaler hvor biblioteksskolen holder til efter den har fået nyt navn.
Tak til arrangørerne (Simone Hagemann, Karin Hald, Rikke Andrup Jensen, Irene Elisabeth Jensen) for et superflot arrangement hvor alt gik op i en højere enhed, og tak til de mange sponsorer for masser af kommende læseoplevelser, fedt merchandise, flotte præmier og andre bidrag til et vellykket arrangement. På billedet ovenover kan I se de mange bøger jeg slæbte med mig hjem i toget.
Og sponsorerne til årets bogbloggertræf var: DreamLitt, EgoLibris, Forlaget Facet, Forlaget Iris, Forlaget Punktum, Gads forlag, Gyldendal, Hr. Ferdinand, Jentas, Lindhardt & Ringhof, Modtryk, Mofibo, Osuma, People’s Press, Plusbog, Politikens Forlag, Rosinante & Co, Tellerup, Turbine, Ulven og Uglen, Alvilda, Book Eaters Convention, Christina Ingerslev, Saxo, Vild med ORD, Auto og møbelpolstring v/Børge Jensen.
Vi ses forhåbentlig til næste år.

Ingen kommentarer: